Classe del Sol
Pati
Pati

santpedor@escolapamipipa.cat

Escola bressol Pam i Pipa (Santpedor)

L’escola bressol Pam i Pipa és un centre privat on acollim nens i nenes entre els 4 mesos i els 3 anys, el primer cicle d’educació infantil.

L’escola de Barcelona va ser creada l’any 1991 per la Gemma i la Montse i des d’aleshores hem anat portant a terme el nostre projecte educatiu amb il·lusió i entusiasme i al gener del 2010 hem obert una nova escola Pam i Pipa a Santpedor.

La nostra línia pedagògica és molt activa ja que l’objectiu és aconseguir que l’infant vagi madurant, fent-se més autònom... en definitiva que vagi creixent de manera integral mitjançant les seves pròpies experiències i vivències.

Accés pares i mares

Si entreu com a usuaris registrats, els pares i mares de l'escola teniu accés a la galeria de fotos dels vostres fills i filles.

Horaris

L´horari de l’escola és de 3/4 9 del matí a 2/4 de 6 de la tarda. Hi ha un servei d’acollida de 8 a 9 del matí.

Al matí l’hora d’entrada és de 9 a 2/4 de 10 fins les 12.

A la tarda l’hora d’arribada és a les 3 i la de sortida entre les 5 i 2/4 de 6.

Disposem de servei de ludoteca de les 17.30 a les 19.30 de la tarda

On som?

On som?L’escola està situada a Santpedor:

Carretera de Callús nº 3
08251 Santpedor

Calendari

CalendariLa nostra escola cada curs comença la segona setmana de setembre i acaba la penúltima setmana de juliol.

Durant el període de vacances de Nadal i de Setmana Santa els dies laborables oferim un Servei per totes aquelles famílies que ho necessiten.